Online-tapaamiset

Online-tapaamiset palveluna

Online-tapaamiset ovat tehokas tapa saada kiireinen päättäjä keskustelemaan yhteistyöstä. Online-tapaamiset ovat lyhyitä, korkeintaan 15 min kestäviä palavereita, joiden lopputuloksena myyjä voi tavata potentiaalisimmat prospektit kasvotusten tai antaa suoran tarjouksen. Ne ovat erinomaisia tilanteissa, joissa päättäjän kiinnostuksen herättämiseen voi käyttää puheen lisäksi visuaalisia tehokeinoja.

Online-tapaamisen voi järjestää pelkästään internetin yli tai soittamalla päättäjälle ja jakamalla tälle puhelun aikana sisältöä oman tietokoneen näytöltä.

Online-tapaamisten avulla myyjille ei tule turhia kasvotuten käytäviä tapaamisia, jolloin säästetään matkakuluissa ja asiakaskohtaamisten määrä voidaan nostaa moninkertaiseksi verrattuna face-to-face tapaamisiin.

Tämä palvelu on erittäin hyödyllinen tilanteissa, joissa päättäjät eivät sovi mielellään heti kasvotusten käytävää tapaamista tai jos kohderyhmät ovat suppeita ja mahdollisimman moni päättäjä täytyy saada antamaan lupa jatkaa neuvottelua yhteistyöstä.

Online-tapaamisten avulla voidaan välttää myös yksi yleisimmistä uusasiakashankinnan sudenkuopista, eli tilanteet, joissa päättäjä torjuu tapaamiseen ja pyytää vain lisätietoja.

Mitä hyötyä on hankkia Online-tapaamisia palveluna?

Myyjien ajankäytöstä vähintään 20% menee prospektointiin ja päättäjien tavoittamiseen. Ulkoisen palvelutarjoajan avulla myyjien ajankäyttöä saadaan tehostettua, kun tämä aika saadaan täytettyä asiakaskohtaamisilla. Tehokkaampi ajankäyttö ja useammat asiakaskohtaamiset tuovat enemmän uusia asiakkaita, kun myynnin laatumittarit pysyvät vähintään samalla tasolla kuin myyjien itse tekemiin aktiviteetteihin verrattuna.

Online-tapaamisia järjestävä palveluntarjoaja omaa tarvittavat teknologiaratkaisut ja kokemuksen päättäjää kiinnostavan online-materiaalin tekemiseen ja myyjien kouluttamiseen onnistuneita online-asiakaskohtaamisia varten.

Miksi hankkia Online-tapaamiset Aktivelta?

Aktive sopii asiakaansa kanssa aina tarkat laatukriteerit yhteistyölle. Tämän avulla varmistetaan, että asiakkaan myyjät käyvät keskusteluja vain sellaisten päättäjien kanssa, jotka ymmärtävät, mitä hyötyä asiakkaastamme on heidän toiminnalleen. Laatukriteerit ohjaavat yhteistyötä ja mittaamme sovittuja asioita jatkuvasti yhdessä asiakkaamme kanssa. Näin varmistamme yhteistyön kannattavuuden kaikille osapuolille.

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä!
Samu Tolvanen
+358 45 111 8242
samu.tolvanen(a)aktive.fi

Aktiven asiakkaita ovat mm.

Seuraa meitä: facebook youtube linkedin